středa 27. května 2015

Lesk na rty dodá rtům zářivý vzhled


Také obdivujete ženy, které mají dokonalé rty? Obáváte se, že právě Vy byste nemohla mít tak smyslně vypadající rty? Nemějte žádné obavy, lesk na rty rozzáří rty každé ženy. Oslňte i Vy!

Objev jménem Lesk na rty

Lesk na rty byl původně vyroben jako doplněk pro zlepšení lesku rtů. Objevil ho Max Factor v roce 1930. Název prvního výrobku byl X-Rated od Max Factor a distribuován byl v roce 1932. Do roku 2003 se vyráběl lesk na rty pouze v pevném provedení, který byl velmi snadno roztíratelný. Postupně se vývoj stále zdokonaloval a dnes existuje řada lesků na rty, které jsou určeny opravdu pro každou ženu.



Lesk na rty dnes

Postupně se vývoj stále zdokonaloval a dnes existuje řada lesků na rty, které jsou určeny opravdu pro každou ženu. V dnešní době lesk na rty neslouží pouze jako kosmetický doplňek pro dosažení zářivého vzhledu rtů, ale může sloužit i k ochraně zdraví rtů. Lesk na rty jemně tónuje a zároveň vyživuje a hydratuje.


Vyberte si z velkého množství

Lesk na rty se velmi snadno nanáší pomocí aplikátoru, který namáčíte do malé lahvičky či flakónku. Volit můžete kapalnou verzi nebo roztíratelnou pevnější substanci. Pokud máte ráda dojem, že Vaše rty nejsou ničím zatíženy, volte lehké lesky na rty, které na rtech téměř necítíte. Dáváte-li přednost plným rtům s okouzlujícím efektem, volte tedy hutnější konzistenci, která i déle vydrží.


Lesk na rty může být průsvitný, v různých odstínech či se třpytkami. Máte-li ráda sytější barvy na rtech, volte rtěnky lesky na rty. Většina žen také ocení dlouhotrvající lesky, které vydrží až 8hodin. K ochraně vašich rtů je možné koupit lesky na rty s různým obsahem vitamínů. Lesky na rty se vyrábí také s ovocnou příchutí a tak nejen v létě můžou Vaše rty chutnat po jahodách, jablku nebo například vanilce. Mezi lesky najdete i efekt větších rtů či 3D efekt, který má velmi jemnou konzistenci a zároveň dodá Vašim rtům doslova neodolatelný a „šťavnatý“ efekt. Lesky s 4D efektem navíc přidají ještě třpytky.


Záleží jen na Vás, co od lesku očekáváte.



Nejčastěji prodávané lesky na rty s velmi bohatým výběrem jsou od firmy  Gabriella Salvete, Loreal, MakeUp Factory, Max Factor, Maybelline a Rimmel.



5 komentářů:

  1. Ahoj, musím říct, že to je fakt krása. Já teĎ zrovna sháním nějaký pěkný růžový lesk na rty, nebo alespoň perleťovou rtěnku. Zase za to nechci dát moc peněz, protože nevím, jak často to budu nosit... Snažím se sehnat něco, na co by se dalo sehnat sleva na nějakém z mých oblíbených slevových portálů. To by byla fakt bomba! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že ač jsem byla po spoustu let odpůrcem různých make upů, krémů pro zářivý vzhled a podobných přípravků, tak jsem jednoho dne musela změnit názor a dát Vám tedy za pravdu. Stalo se to přesně ve svatební den, kdy jsem navštívila svatební salon, který mi zařídil služby kadeřnice a kosmetičky a já jsem se skoro nepoznala! :-) A to mám na mysli v tom dobrém smyslu slova.

    OdpovědětVymazat
  3. To je pravda, lesk na rty dodá krásný zářivý vzhled. Velice ráda je používám, přijde mi to mnohem lepší než nějaká rtěnka, která dá mnohem více práce a musí se udržovat. Nejraději mám růžové odstíny, které jsou velice jemné. Ke krásným rtům však patří i krásné zuby a svěží dech. Zubní pastu a ústní vodu si vybírám velice pečlivě, aby byla co nejvíce šetrná a přírodní.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle jsou skvělé balzámy na rty, které hydratují dobře moje rty. Starám se o svoji pleť, aby byla hydratovaná a zbytečně rychle nestárla. Proto jsem si nedávno koupila zde nové sérum na oční okolí, které mi pomáhá bojovat proti stárnutí. Musím říct, že jsem příjemně překvapená jeho účinky. Po dvou týdnech pravidelného používání jsem si všimla viditelného zlepšení pokožky kolem očí.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně dobré tipy, díky mockrát. Lesk na rty používám už roky. Mám právě i jednu oblíbenou značku a už asi nehodlám kupovat žádnou jinou. Mimochodem, když je řeč o kosmetice, tak co třeba minerální kosmetika? Jaký na ni máte názor? Mně o tom právě nedávno říkala kamarádka a docela mě to zaujalo, tak si říkám jestli nevyzkoušet také.

    OdpovědětVymazat